Увімкнути звуки
            Вимкнути звуки
        Відмінна робота!
            Спробуй ще раз
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Вітаємо з проходженням олімпіади
            
				Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
            
            
        Відмінна робота!
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Опис завдання
Пов'язані стандарти
                    
                    9.УМ.1.1.В. Словотвір. Будова слова. Узагальнення і повторення вивченого раніше
                    
                        
                    
                    L.9.4.а. Будова слова, як ключ до його значення
                    
                         
                    
                    
                    L.9.4.c. Розуміння зв’язків між словами, відтінків та нюансів у значенні слів
                    
                         
                    
                    
                
            Учень/учениця:
-       знає основні способи словотвору;
-       правильно записує складні й складноскорочені слова, пояснює правопис правилами;
-       визначає способи творення слів;
-       самостійно утворює нові слова вивченими способами;
-       дотримується правил чергування приголосних при творенні слів, пояснює чергування приголосних при творенні слів правилами;
-       створює словотвірний ланцюжок;
-       утворює складноскорочені слова;
-       знаходить і виправляє орфографічні помилки на вивчені правила, користується орфографічним словником.
                    Учень/учениця:
-       використовує загальновживані морфеми, як ключ до значення слова;
-       використовує зрозуміле значення кореня слова для визначення значення нового слова, створеного додаванням афіксів;
-       змінює значення слів за допомогою додавання або вилучення афіксів до відомого слова;
-       розуміє й визначає значення спільнокореневих слів;
-       використовує значення окремих слів для розуміння значення слів, створених їхнім злиттям, утворює нові слова цим способом.
Учень/учениця
-       розуміє та визначає взаємозв’язок між словами й використанням їх для опису предметів та їхніх ознак, дій, явищ тощо;
-       розуміє значення аналогій та метафор у контексті;
-       розуміє значення та взаємозв’язок слів із протилежними та схожими, але не однаковими значеннями, співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами значення;
-       визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням;
-       розрізняє відтінки лексичного значення споріднених слів, описує різницю між спорідненими словами;
-       має навички вираження емоційних та оціночних відтінків.
                Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
            
            В.6
             
            Досліджуємо спільнокореневі слова
        
            -
            
        
        
        
                0
                
                    
                    
            
            Відповідей на питання
                
                0
                /100
                
                    
                    
            
        Набрано балів
                
            
                
                    
                
                Це правильна відповідь!
            
            
                
                    
                
                Це неправильна відповідь!
            
        
     
            Пауза
            Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
            Повернутись до тренування
                Завершити тренування
             
            Відкрити правильну відповідь
            Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
            Дивитися
                Повернутись до тренування
             
                
