Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Пов'язані стандарти
9.УМ.1.2.Е. Безсполучникове речення
L.9.1.b. Синтаксичні конструкції
L.9.2. Розуміння загальних принципів уживання правил пунктуації й орфографії в усному й письмовому мовленні
Учень/учениця:
- визначає і пояснює основні ознаки, смислові відношення між частинами безсполучникових складних речень;
- розмежовує безсполучникові складні речення і сполучникові (складносурядні й складнопідрядні);
- розрізняє види безсполучникових складних речень за характером синтаксичних і смислових зв’язків між частинами;
- правильно інтонує безсполучникові складні речення;
- правильно ставить розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення та обґрунтовує їх правилами;
- знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;
- аналізує й порівнює виражальні можливості безсполучникових складних речень із синонімічними синтаксичними конструкціями в невеликих текстах розмовного, публіцистичного й художнього стилів;
- правильно будує безсполучникові складні речення з різними смисловими відношеннями між частинами, добирає до них синтаксичні синоніми.
Учень/учениця:
- розрізняє і використовуйте різні типи словосполучень та речень, щоб передати конкретні значення та урізноманітнити текст;
- розуміє й пояснює різницю між словосполученням і реченням, реченням простим і складним та різними видами складних речень;
- аналізує будову словосполучень, види за способами вираження головного слова й підрядного зв’язку;
- використовує виражальні можливості речень вивчених видів у власному мовленні;
- розпізнає в тексті різні види передачі чужої мови, використовує їх із відповідною пунктуацією.
Учень/учениця:
- розставляє розділові знаки в простих ускладнених реченнях та між частинами складного речення, обґрунтовує їхнє вживання відповідними правилами;
- знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;
- користується відповідними розділовими знаками в кінці речення для позначення його емоційного забарвлення й мети висловлювання;
- правильно використовує розділові знаки для позначення прямої мови, назв творів та цитат із тексту;
- вибирає прості, складносурядні або складнопідрядні речення, щоб відображати різну взаємодію між думками.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.8
Шукаємо пунктуаційні помилки в безсполучникових складних реченнях
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
