Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
- визначає і пояснює основні ознаки, смислові відношення між частинами безсполучникових складних речень;
- розмежовує безсполучникові складні речення і сполучникові (складносурядні й складнопідрядні);
- розрізняє види безсполучникових складних речень за характером синтаксичних і смислових зв’язків між частинами;
- правильно інтонує безсполучникові складні речення;
- правильно ставить розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення та обґрунтовує їх правилами;
- знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;
- аналізує й порівнює виражальні можливості безсполучникових складних речень із синонімічними синтаксичними конструкціями в невеликих текстах розмовного, публіцистичного й художнього стилів;
- правильно будує безсполучникові складні речення з різними смисловими відношеннями між частинами, добирає до них синтаксичні синоніми.
- розрізняє і використовуйте різні типи словосполучень та речень, щоб передати конкретні значення та урізноманітнити текст;
- розуміє й пояснює різницю між словосполученням і реченням, реченням простим і складним та різними видами складних речень;
- аналізує будову словосполучень, види за способами вираження головного слова й підрядного зв’язку;
- використовує виражальні можливості речень вивчених видів у власному мовленні;
- розпізнає в тексті різні види передачі чужої мови, використовує їх із відповідною пунктуацією.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.9
Вибираємо вдалий варіант перетворення сполучниковго речення на безсполучникове
-
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.