Можливості характеристики предметів при використанні прикметників фактично неосяжні. Але серед способів визначення певних рис об’єктів слід виділити одну, яка є дуже важливою для безпеки дитини. Йде мова про прикметники «безпечний» та «небезпечний». Ці терміни використовуються для позначення предметів, що несуть потенційну і реальну загрозу. Учню слід навчитись вірно користуватись цими словами, визначаючи для себе, які саме об’єкти оточуючого світу можуть нести загрозу. Дана вправа й присвячена тренуванню цього вміння. На екрані перед дитиною малюнок. На ньому зображено іншу дитину (персонажа: хлопчина чи дівчинку – в залежності від етапу вправи), яка тримає два предмети, по одному у кожній руці. Один з них є безпечним,але другий – ні. Це може бути щось гостре, наприклад, ніж, пилка чи інший інструмент. Також на екрані зображено полицю. Завдання, яке ставиться перед учнем полягає у тому, щоб взяти з рук персонажа небезпечний предмет та покласти його на цю поличку. Коли учень це робить, він ніби захищає зображеного персонажа, тому цей урок добре запам’ятається завдяки наявності такого героя.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.