Опис завдання
Можливості характеристики предметів при використанні прикметників фактично неосяжні. Але серед способів визначення певних рис об’єктів слід виділити одну, яка є дуже важливою для безпеки дитини. Йде мова про прикметники «безпечний» та «небезпечний». Ці терміни використовуються для позначення предметів, що несуть потенційну і реальну загрозу. Учню слід навчитись вірно користуватись цими словами, визначаючи для себе, які саме об’єкти оточуючого світу можуть нести загрозу. Дана вправа й присвячена тренуванню цього вміння. На екрані перед дитиною малюнок. На ньому зображено іншу дитину (персонажа: хлопчина чи дівчинку – в залежності від етапу вправи), яка тримає два предмети, по одному у кожній руці. Один з них є безпечним,але другий – ні. Це може бути щось гостре, наприклад, ніж, пилка чи інший інструмент. Також на екрані зображено полицю. Завдання, яке ставиться перед учнем полягає у тому, щоб взяти з рук персонажа небезпечний предмет та покласти його на цю поличку. Коли учень це робить, він ніби захищає зображеного персонажа, тому цей урок добре запам’ятається завдяки наявності такого героя.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.