Згідно з лексичним значенням слова можуть групуватись у досить великі об’єднання. І йде мова не тільки про синоніми, тобто слова, що мають близьке значення при різному написанні, а й просто про ті мовні конструкції, які використовуються при спілкуванні на певну тему. Вони можуть означати зовсім різні речі, але оскільки мають тематичне об’єднання, то і групуються разом, і асоціюються між собою у свідомості людей. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати саме з такими словами, об’єднаними тематично. На екрані зображено казкову фею. Вона справжня лісова царівна. Поряд з нею росте великий чарівний дуб, в який вона ховає зайві слова, які відрізняються за значенням від інших у ряду. По іншу сторону від дерева, власне, ці слова й знаходяться. Дитина їх читає і згадує, що вони називають та означають. Коли учень вирішує, яке слово зайве, то натискає на нього, після чого воно переміщується у спеціальне дупло. Учень, допомагаючи таким чином феї, проходить на наступний етап, де слова вже будуть інші, але знову ж таки у групі мовних конструкцій, об’єднаних темою, буде одне слово, що відрізняється від інших.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.