Жива природа – чи не найулюбленіша тема для вивчення у будь-якої дитини. Істоти, які населяються ліси, луки, річки, викликають у дітях живий інтерес, яким можна скористатись задля того, аби дитина якнайкраще запам’ятала певний урок. Ця вправа використовує образи фауни для того, аби дитина краще вивчила та запам’ятала прикметники, які називають місця життя та ареалу живих істот. На екрані перед дитиною зображено досить цікавий малюнок, на якому в різних його частинах знаходяться різні тваринки. Важливо, що ця ілюстрація зображує і неоднорідне тло: на одній стороні може бути став, а далі починатиметься галявина. Над малюнком є завдання, у якому сформульовано, яку саме тваринку треба відшукати та виділити: лісову, болотяну чи, наприклад, степову. Учень читає завдання, використовує прикметник як орієнтир, шукає на малюнку відповідну зону, а на ній – тваринку, яку і треба виділити. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап, де будуть не тільки нові тваринки, а й інша територія. Кожна ілюстрація виконана якісно та деталізовано, тож учень не тільки легко впізнає знайомих істот, а й з цікавістю рухатиметься між етапами завдання.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.