Певні ознаки є дуже важливими для розпізнавання деяких об’єктів та навіть істот. Справа в тому, що здебільшого прикметники (слова, які й передають ці ознаки, називаючи їх) є загальними. Скажімо, бурим може бути й кіт, і пес. Але для деяких істот та чи інша риса стала настільки закономірною, що асоціюється саме з ними. Наприклад, окремий вид ведмедів так і називається «бурий ведмідь», адже всі тварини, що належать до цього виду, мають саме такий окрас шерсті. За допомогою цієї вправи учень вивчить низку випадків, коли за прикметником можна вгадати тварину. На екрані перед дитиною є зображення кількох істот. Всі малюнки виповнені у приємному стилі, яскраві та деталізовані. Посередині екрану, в центрі, є прикметник, який характеризує одну з цих тваринок. Завдання дитини полягає у тому, щоб, проаналізувавши зображення, вибрати – яку саме. Зробити це дуже легко, адже наведена риса притаманна тільки одній істоті з усіх, зображених на екрані. Коли учень робить свій вибір, то, незалежно навіть від того, наскільки він правильний, переходить на наступний етап, де будуть інші істоти та новий прикметник.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.