Прикметники – це слова, які називають певні риси предметів, а також їхні якості, характеризуючи об’єкти з різних сторін. Для використання у повсякденному житті є дуже важлива диференціація предметів на їстівні або неїстівні. Дитині дуже важливо вміти правильно користуватися цими прикметниками, визначаючи, які об’єкти можна вживати у їжу, а які – ні. Саме тренуванню цього вміння й присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною зображено прилавок магазину. Об’єкти, які там знаходяться у хаотичному порядку, можуть бути як їстівними, так і ні. Над малюнком є завдання, у якому прямо називається, які саме об’єкти має обрати дитина та перемістити до себе у кошик. Учень читає завдання, аналізує предмети, які бачить на прилавку, та обирає ті, що підходять під названий прикметником критерій. Після цього дитина проходить на наступний етап, де на цьому ж прилавку будуть інші предмети. Всі малюнки досить деталізовані, яскраво зображені та відрізняються одне від одного за кольором і формою, щоб рух між етапами та поява на кожному рівні нових ілюстрацій дійсно могла зацікавити учня. І навіть якщо учень помилиться і зробить не правильний вибір, то все рівно продовжить виконання вправи.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.