Деякі предмети навколишнього світу зовнішньо схожі на інші. Це викриває глибокий взаємозв’язок між різними об’єктами або навіть між людиною та природою. Наприклад, літак за формою схожий на птаха, теж має крила, як і витягнутий корпус. Відповідно, можна здогадатись, що саме пернаті істоти надихали авіаконструкторів. І такий зв’язок простежується з багатьма предметами. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з таким зв’язком. На екрані перед учнем міститься кілька ілюстрацій. Всі вони різні, але одна з них схожа за формою силуету на малюнок, який зображено над ними. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти та виділити саме цей малюнок. Зробити це дуже легко – для вірної відповіді достатньо просто правильно проаналізувати те, що дитина бачить перед собою. Але суть завдання полягає в іншому. Кожен об’єкт підписано словом, яке цей предмет називає. Таким чином, дитина, виконуючи вправу, розширює словниковий запас і розвиває асоціативне мислення. Коли учень робить свій вибір на користь того чи іншого об’єкта, то переходить на наступний етап завдання, де зіштовхнеться вже з новим предметним рядом.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.