Тема вивчення голосних та приголосних є не надто різноманітною, але важливою. Зберегти цікавість до неї можливо тільки у випадку, якщо присвячені їй вправи будуть різноманітними. У ході виконання цього завдання дитина буде закріплювати свої знання літер і звуків, працюючи з образами тварин, – а ця тема дуже цікава дітям. На екрані перед учнем зображено повноцінну картину: осінній ліс, в центрі малюнка пеньок, а над ним – гілочка. Також там зображено звірів або птахів. Дитина знає назву кожного. Стиль зображення приємний, а ілюстрації деталізовані. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб він знайшов та посадив на пеньок ту тваринку, назва якої закінчується на приголосний звук. Незалежно від того, чи правильний вибір зробила дитина, вправа продовжується, і на наступному рівні завдання перед учнем вже інші тваринки. Їхнє різноманіття з одного боку дає дитині можливість тренуватись у розпізнаванні голосних і приголосних, а з іншого – посилює цікавість до вправи.
Учень/учениця: розрізняє звуки за наявною кількістю голосу та м'якістю.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.