Голосні та приголосні звуки відрізняються одне від одного за звучанням: у творенні перших приймає участь виключно голос, тоді як для вимови других до голосу додається ще й шум. Але як приголосні, так і голосні на письмі позначаються за допомогою літер, здебільшого по одній на звук. У ході виконання цієї вправи дитина буде повторювати та закріплювати свої знання про ці літери. На екрані перед учнем міститься слово, кожна літера якого зображена іншим кольором. Також на малюнку є червʼячок – казковий персонаж. Він може читати книжку, або щось писати у блокноті – його поза та вигляд змінюються з кожним рівнем завдання. Цьому персонажу й треба допомогти. Учень має виділити у слові або всі приголосні, або всі голосні – в залежності від конкретного завдання до рівня вправи. Коли дитина виділить всі потрібні літери, то проходить на наступний етап, де бачить інше слово.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: розрізняє звуки за наявною кількістю голосу та м'якістю.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.