Здебільшого значення слова визначається саме порядком розташування у його структурі певних літер, а також тим, що за букви входять до його складу. Але в українській мові існує ряд слів, що пишуться абсолютно однаково, бо містять у собі однакові букви у тому ж порядку, а значить – і однакові склади. Проте вони мають зовсім різні лексичні значення. Їхня відмінність полягає у тому, що наголос падає на різні склади. В залежності від цього відрізняється і значення. На екрані перед учнем знаходиться зображення певного слова. Над тою чи іншою голосною стоїть знак наголосу. Згідно з ним учень має прочитати слово вголос. В якості підказки також над словом розташована кнопка, натиснувши на яку дитина почує правильне звучання цього слова. Під ним є два словосполучення. В першому використовується один варіант наголосу (а відповідно з ним і певне значення), а в другому – інший. Над словосполученнями розташовані відповідні малюнки, один з яких і має обрати дитина. Після цього починається наступний етап, де буде вже інше слово, чиє значення також залежить від наголосу.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: вміє знаходити наголошений склад у слові, розуміє, що наголошений склад у слові один, а решта - ненаголошені.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.