Числівники – імена самостійна частина мови, яка передає кількість предметів, або ж їхній порядок при лічбі, відповідаючи на питання «скільки?» та «котрий?». Прицьому граматично числівники тотожні з іменниками, тобто також мають рід, число, відмінок. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься працювати з граматичними категоріями цієї частини мови, зокрема – з родом і числом. На екрані зображено предмет або групу предметів. Під ним є кілька числівників, які називають кількість цих обʼєктів. Наприклад, зображено Сонце, а під ним числівники: «одне», «одна», «один». Над малюнком міститься кнопка, натискаючи на яку дитина почує звучання цього слова. Оскільки Сонце – іменник середнього роду, то і числівник має бути теж середнього роду. Отже, у цьому прикладі дитина має обрати числівник «одне». Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де буде інший предмет та нові числівники, які описують його кількість. Також кожний етап супроводжується додатковими персонажами – дівчинкою чи хлопчиком, які грають роль інших учнів, що хочуть також виконати вправу.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.