Простіше за все дитині дається запам’ятовування матеріалу, який подається у прикладах, що вже добре учню відомі та, головне, дійсно цікаві. Такими об’єктами справедливо можна назвати транспортні засоби, які дійсно знайомі кожній дитині, і які викликають інтерес у них. На екрані перед учнем міститься зображення того чи іншого виду транспорту. Це може бути не тільки автобус чи легкова автівка, а й, скажімо, вітрильна яхта тощо. Під цим зображенням є два прикметники, кожний називає ознаку, яка притаманна певному транспорту, але для зображеного на малюнку підходить тільки одне слово. Наприклад «водним» можна назвати тільки корабель, тоді як «підземний» більше підходить для поїздів метрополітену. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб виділити той прикметник, який називає дійсну ознаку цього зображеного виду транспорту. Після того, як дитина зробить свій вибір, починається наступний етап, де буде інша ілюстрація та нові прикметники. Ця вправа не тільки тренує вміння учня працювати зі словами, що належать до вказаної частини мови, а й значно розширює кругозір, встановлюючи вірні асоціативні зв’язки у свідомості учня.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.