Коли йде мова про предмети, які були виготовлені людиною, то варто зазначити, що практично всі вони створювались з конкретною метою. Кожен такий предмет, чи то молоток, чи то шланг, чи то книга, має конструкцію, яка придатна для виконання певних функцій – дій, які робить тільки цей об’єкт. У ході виконання цього завдання дитина вивчатиме предмети саме з точки зору цих дій. На екрані міститься малюнок, на якому зображено певний побутовий предмет. Впізнати його буде надзвичайно легко завдяки якості малюнка, насиченій кольоровій гамі та високому рівню деталізації. Під цим малюнком є кілька слів, які називають дії, для виконання яких це об’єкт було призначено. Наприклад, з чашки тільки п’ють, тоді як молотком – забивають. Учень має обрати дію, яка виражає призначення предмета, після чого перейти на новий етап. На наступному рівні буде вже ніша ілюстрація. Зміняться також і дієслова, які використовуються для характеристики цього об’єкта. Навіть якщо учень допустить помилку, то все рівно пройде далі, на наступний рівень. Просто спочатку побачить вірний варіант на екрані. Ця вправа дозволяє встановлювати важливі асоціативні зв’язки між об’єктом та його призначенням у свідомості учня.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.