Згідно з правилами української мови, у кожному складі має бути один голосний. Причому кількість приголосних може бути різною. Наприклад, склади бувають відкритими – коли остання літера саме і позначає голосний звук – чи закритими. У закритих складах голосну оточують приголосні з обидвох боків. Тож у першому випадку літер дві, а у другому – три, проте в обох випадках йде мова лише про один склад. Саме ці закономірності і має зрозуміти дитина, виконуючи цю вправу. Перед учнем на екрані зображено певний обʼєкт. Ілюстрація посилює цікавість дитини до виконання завдання. Предмет підписано, причому кожний склад позначено різним кольором. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб порахувати кількість складів та виділити з-поміж кількох варіантів ту цифру, яка відповідає цій кількості. Виконуючи це завдання дитина досягає кращого розуміння того, як саме формуються склади. Після того, як учень зробить свій вибір і дасть відповідь, починається наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічні дії, тільки вже з іншим словом.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".