Найпростіше дитині вивчити ті слова, які використовуються для називання знайомих речей, які учень бачить вдома чи не щодня. Наприклад, побутової техніки. Кожен її вид має свою назву, і ця вправа присвячена саме вивченню даного лексичного пласту. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох побутових предметів. Вони всі підписані. Завдання, яке міститься над малюнками, містить назву предмету, який треба знайти та виділити. Тож все, що має зробити учень – це просто знайти те саме слово, що у завданні до вправи, та натиснути на предмет, ним підписаний. Але легкість завдання не має ввести в оману: насправді, воно грає важливу роль у розвитку словникового запасу дитини, адже, вивчаючи малюнки, учень поступово запам’ятовує назви всіх предметів. Коли дитина робить свій вибір, то проходить далі, на наступний етап. Там будуть інші малюнки та нове завдання. Всі ілюстрації достатньо деталізовані та якісно виконані. Важливо, що навіть якщо учень поквапиться і натисне не туди, то все рівно продовжить виконання завдання, просто спочатку побачить вірний варіант на екрані.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.