Звуки української мови поділяються на дві великі групи: голосні та приголосні. Вони відрізняються одне від одного за способом творення та вимови. Але як голосні, так і приголосні звуки позначаються на письмі за допомогою буквених символів. У ході виконання цього завдання дитина матиме змогу перевірити свої вміння відрізняти один тип літер від інших. На екрані перед учнем є двоє персонажів – два казкових звіра. Кожен з них тримає поле, куди треба перенести літери. Під цими звірятками, власне, літери і знаходяться. У завданні до етапу вказано, до якої тваринки треба перенести приголосні, а до якої – голосні. Учень має виконати це, після чого почнеться наступний етап, де будуть інші звірі та нові літери для розділу. Якщо дитина помилиться і перенесе літеру не туди, куди треба, виконання вправи не закінчиться. Замість цього правильний варіант зʼявиться на екрані, і учень зможе продовжувати виконання завдання, навчившись на власному досвіді і своїх помилках. Це і мотивує дитину і є корисним способом для кращого засвоєння матеріалу.
Учень/учениця: знає та вміє розрізняти схожі та співзвучні звуки української мови.
Учень/учениця: розрізняє звуки за наявною кількістю голосу та м'якістю.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.