Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені тренуванню вміння дитини розрізняти голосні звуки і приголосні, а також літери, які виражають ці звуки на письмі. Задля кращого засвоєння цього матеріалу учню пропонується пройти цікаву гру, яка відрізняється механікою виконання від попередніх вправ, що урізноманітнить навчальний процес і допоможе дитині краще запамʼятати матеріал. На екрані перед учнем міститься зображення відкритої книги. Всі слова записані тільки на одній сторінці, тоді як друга залишається порожньою. Поряд з книгою зображено персонаж, тож наявність додаткового образу збагачує вправу. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб залишити на цій сторінці всі слова, перша літера яких передає на письмі приголосний звук, і відповідно перенести на іншу сторінку всі, що починаються з голосного. Коли учень це зробить, то перейде до наступного етапу вправи. На ньому дитину чекатимуть нові завдання. Також може змінитись і його формулювання: тепер перенести, наприклад, треба тільки ті слова, що починаються з приголосного. Таким чином дитині кожного разу доведеться вчитуватись у завдання і бути уважною.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: розрізняє звуки за наявною кількістю голосу та м'якістю.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.