Це завдання присвячено закріпленню вміння учня підбирати до кожного предмета свій займенник за категорією роду. На екрані перед дитиною зображено три малюнки. Вони якісні, деталізовані та яскраві, тож учень без проблем впізнає всі зображені предмети, але про всяк випадок поряд з ними, над кожною ілюстрацією, міститься спеціальна кнопка. Натиснувши на неї, учень почує, як звучить назва цього предмета. Під кожним малюнком є пуста клітина. Її треба заповнити займенником, який підходить до цього предмета, співпадаючи з ним за родом. Займенники теж розташовані під малюнками. Їхня кількість співпадає з числом об’єктів. Таким чином завдання має форму сортування. Коли дитина правильно переміщує займенники по своїм клітинках, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, тільки вже з іншими предметами. Також на новому рівні завдання будуть і нові займенники для сортування, але механіка виконання вправи така ж – єдиним критерієм вибору залишається рід іменників, якими ці предмети називаються, і який має співпадати з родом займенника. І навіть якщо дитина щось наплутає та помилиться, то все рівно продовжить виконання вправи, спершу побачивши вірний варіант.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.