Українська мова має дві форми: усну та письмову. І обидві ці форми мають здатність вміщувати риму. Цей феномен властивий не тільки українській мові, але саме її схильність до римування робить нашу мову такою милозвучною. Здатність грамотно користуватись мовою на письмі є дуже важливою для сучасної людини, але все ж частіше люди спілкуються усно. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься створювати риму в усному мовленні. На екрані є малюнок, на якому зображено кілька предметів, а саме – чотири, тобто потенційно дві пари. Всі малюнки досить якісні та деталізовані, тож учень без складнощів згадає назву кожного з зображених об’єктів. Але, про всяк випадок, окрім ілюстрацій є також спеціальні кнопки. Кожна розташована під своїм малюнком. Натиснувши на таку кнопку, дитина почує, як звучить слово, яким називається зображений об’єкт. Таким чином у вправі всі слова подаються тільки в усній формі. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб серед чотирьох ілюстрацій виділити ті дві, назви яких римуються, тобто однаково закінчуються і співпадають за кількістю складів. Коли учень це робить, то проходить на новий етап, де будуть інші малюнки.
Учень/учениця: вживає та розуміє слова різної складності: синоніми, антоніми, епітети, метафори, багатозначні слова, фразеологізми; знає прислів'я, приказки, утішки, загадки, скоромовки; володіє мовним етикетом відповідно до ситуації (привітання, прохання, вибачення, подяка, комплімент, звертання).