Слова використовуються для низки найрізноманітніших цілей. Але одна з головних серед них – це спілкування. За допомогою слів люди передають інформацію, повідомлення, питають про щось одне в одного та обмінюються думками чи емоціями через лексичне значення слів та інтонацію розмови. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватися створювати діалог: справжню розмову, зображену на письмі. На екрані перед дитиною є частина цього діалогу. Але кілька реплік пропущено. Під зображення розмови є ці репліки. Завдання полягає у тому, щоб перемістити слова кожного зі співрозмовників у правильну позицію: відповідь після питання, питання до відповіді тощо. Важливо, що самі співрозмовники називаються у діалозі, а окрім того ще й зображуються за допомогою досить якісних та деталізованих ілюстрацій. Коли учень доповнює діалог, то проходить на наступний етап завдання, де треба зробити дещо схоже, але з іншою розмовою, зображеною та переданою на письмі через репліки. Навіть якщо учень заплутається і помилиться з розташування цих реплік, він все рівно пройде до наступного етапу, просто спочатку побачить вірний варіант під своїм, хибним. Таким чином дитина може вчитись на своїх помилках.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка, мовлення і письма, щоб розповісти про одну або декілька пов'язаних між собою подій, розповідає про події в тому порядку, в якому вони були, а також передає своє ставлення до даної події.