Для того, щоб повноцінно і вільно спілкуватись, просто використовувати літери у хаотичному порядку не можна. Щоб слово набуло зрозумілого значення, літери у його складі мають знаходитись у певному порядку. Розумінню цього та тренуванню вміння працювати з порядком літер у слові й присвячено цю вправу. На екрані перед учнем міститься зображення кількох літер. Вони знаходяться у довільному порядку, тож складають просто ряд буквених символів. Завдання, що ставиться перед учнем, у тому й полягає, щоб з цих літер скласти слово, просто розташувавши їх у правильній послідовності. Оскільки просто вгадати, яке слово має вийти в результаті досить складно, поряд з рядом літер міститься також і малюнок, на якому зображено того чи іншого персонажа або ж обʼєкт. Коли ж учень у правильному порядку переміщує літери і складає необхідну словесну конструкцію, то проходить до наступного етапу завдання, де треба виконати аналогічні дії, тільки вже з іншим рядом літер.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.