Здебільшого математичні одиниці, починаючи від чисел і закінчуючи спеціальними арифметичними символами, позначаються на письмі за допомогою спеціалізованих знаків. Наприклад, цифри, які можуть бути як арабські, так і римські. Проте мова має невичерпне багатство, тож недивно, що всі математичні вирази та елементи можуть бути просто написані за допомогою літер. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься правильно співвідносити назви цифр та їхні символи. Для цього на екрані зображено кілька слів, що означають кількість предметів, називаючи цифри. Такі слова називаються у науці про мову числівниками. Над кожним таким словом є цифра, яка зображена у вигляді повітряної кульки. Але вони заплутані, адже цифра висить не над своїм числівником. Тож завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити кульки так, аби кожна висіла саме над своїм словом. Коли дитина це робить, то проходить до наступного етапу вправи, де треба виконати аналогічну дію, тільки вже з іншими числами і, звісно, з новими словами. Навіть якщо дитина помилиться, то все одно продовжить виконання вправи, просто спочатку побачить правильну відповідь на екрані.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.