Після того, як учень ознайомився з поняттям про істот на навчився відрізняти створінь живої природи від інших об’єктів, залишається тільки закріпити ці знання шляхом вправи, що має форму сортування. Саме таким і є це завдання. На екрані перед учнем міститься два поля. В одне треба помістити тільки істот, тобто зображення живих створінь, а в друге – неживі об’єкти природи чи творіння людських рук. Коли учень розсортировує всі малюнки, які містяться під цими двома зонами, то проходить на наступний етап завдання. Дуже важливо, щоб дитина розуміла, що у звичному мовленні мають на увазі, коли говорять про істот чи неістот, і це завдання допомагає краще засвоїти даний матеріал. А учню зі свого боку така вправа здасться грою, адже всі малюнки виконані у цікавому стилі, що нагадує манеру ілюстрацій дитячих книжок – тваринки зображені розумними, всміхненими та добрими, а неістоти зображені у приємних тонах, досить деталізовано. Цікаво, що це завдання складніше, ніж може здатись на перший погляд. Наприклад, є малюнки, на яких зображені іграшки у вигляді тварин. Дитина має досить уважно проаналізувати кожне зображення, щоб по деталях зрозуміти, це істота чи неістота, яка має вигляд, подібний до живого.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.