Окрім слів, що служать для назви предметів, явищ, характеристики обʼєктів та опису, є й такі, що використовуються при вітанні або ж прощанні між людьми. Вони незмінні, і не належать до жодної самостійної частини мови, проте явно мають неабияке значення. Їхньому вивченню й присвячено цю вправу. На екрані перед учнем є малюнок, який зображує діалог двох персонажів. В умовах до завдання сказано, чи вони вітаються, чи прощаються. Ілюстрація має форму коміксу: один з героїв має біля голови «хмарку», яка є графічним вираженням того, що він зараз говорить щось співрозмовнику. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вставити у цю кульку саме ту фразу з двох варіантів, що знаходяться під малюнком, яка відповідає ситуації. Після цього дитина перейде до наступного етапу вправи, де матиме змогу виконати аналогічні дії, але на малюнку буде вже інша ситуація. Якщо на попередньому етапі це було вітання, то тепер зображення описуватиме сцену прощання. Зміняться і слова, якими користуватимуться співрозмовники. Тож учень завдяки цьому завданню розширює свій словниковий запас. І навіть якщо дитина помилиться і перемістить у «діалогову хмарку» не ту фразу, яку слід, то все одно продовжить виконання вправи.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.
Учень/учениця: вживає та розуміє слова різної складності: синоніми, антоніми, епітети, метафори, багатозначні слова, фразеологізми; знає прислів'я, приказки, утішки, загадки, скоромовки; володіє мовним етикетом відповідно до ситуації (привітання, прохання, вибачення, подяка, комплімент, звертання).