У світі існує більше двох сотень країн. Всі вони чимось та й відрізняються одна від одної, тому географія – одна з дисциплін особливо цікавих для дітей завдяки різноманіттю екзотичних моментів та культурних особливостей. У ході виконання цього завдання дитина буде вчити саме географічні дані про різні країни світу. На екрані перед учнем міститься текстова інформація. Кілька речень складаються у справжню маленьку статтю. Кожне описує певну особливість країни, про яку йде мова. Завдання, що має виконати дитина, полягає у тому, щоб впізнати цю країну та обрати її назву з-поміж кількох варіантів. Виконати цю вправу дуже легко, адже назва країни неодноразово згадується у самому тексті. Отже, коли дитина виконує цю вправу, вона тренує вміння сприймати текстову інформацію в цілому, але разом з тим – і знаходити в ній потрібні слова. Окрім того, це завдання є дуже цікавим з пізнавальної точки зору. Кожен текст (а зробивши свій вибір дитина проходить на наступний етап, де треба ознайомитись з новою країною) супроводжується досить симпатичними та деталізованими ілюстраціями, що присвячені новій державі.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.