Аби краще запамʼятати правильний порядок літер у алфавіті, необхідно використовувати різні типи тренажерів. Ця вправа має формат виконання, який відрізняється від попередніх завдань, тож учню буде цікаво, хоча й у ході виконання цього завдання треба буде працювати з літерами у алфавітному порядку. На екрані дитина бачить перед собою частинку абетки. Але одну з літер пропущено. Під буквеним рядом міститься кілька варіантів того, яка саме літера має бути на порожній частині. Дитина пригадує порядок букв, обирає літеру, яка на думку учня підходить для того, щоб доповнити ряд, переміщує її туди. І після цього учень проходить далі, на наступний етап завдання, де бачить вже іншу частину алфавіту, нову порожню частину ряду. При цьому завдання має цікаве художнє оформлення: персонажі, які допомагають учню, тримають рамку для порожнього місця. Таким чином, на екрані окрім, власне, самих літер, є також додаткові елементи, чия роль подвійна. З одного боку вони роблять завдання більш цікавим, а з іншого – відволікають увагу дитини, що змушує її докладати більших зусиль для збереження зконцентрованності, що в свою чергу робить вправу більш ефективною, бо учень краще запамʼятає урок.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.