У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься доповнювати словесні конструкції тими літерами, яких бракує. На екрані перед учнем міститься зображення певного предмета. Під ним міститься написана літерами назва цього обʼєкту. Але у цьому слові бракує однієї літери. Замість неї є порожнє поле. Окрім того, на екрані також зображено пташку, яка знаходиться біля цього предмета та слова. Дитина має допомогти саме цьому персонажу, тож вправа має сильний інтерактивний елемент. Важливо, що учень має самостійно вписати у порожнє поле потрібну літеру, а не просто вибрати її з-поміж кількох інших. Ця вправа є досить цікавою та цілісною грою: пташка виступає у ролі персонажа, якому потрібна допомога, а зображення предмета, назву якого треба доповнити, є підказкою на випадок, якщо неповнота слова заплутає дитину. Коли учень вписує у порожнє поле потрібну літеру, то проходить на наступний етап завдання, де буде інше слово (а отже і малюнок), а також інша пташка, яка просить про допомогу.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: розрізняє звуки за наявною кількістю голосу та м'якістю.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.