Вміння відрізняти живих істот від штучно створених об’єктів або просто від неживих предметів є дуже важливим для створення вірної картини навколишнього світу дитини. У ході виконання цього завдання учень буде тренувати саме це вміння. На екрані перед дитиною міститься пара об’єктів. Вони подібні за кольором, трохи схожі за формою, а пропорції малюнка роблять і їхні розміри відносно однаковими. Проте між ними є суттєва відмінність – один з зображених предметів є живою істотою. Тоді як інший – ні. Над парою ілюстрацій є завдання, у якому вказано, що саме має обрати дитина: живу істоту чи неживий об’єкт. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де на нього чекатиме нова пара об’єктів. Важливо, що всі ілюстрації виконані якісно та яскраво, отже учню буде легко розібратись з тим, що саме зображено на екрані. І навіть якщо дитина заплутається і невірно дасть відповідь на питання того чи іншого етапу, то все рівно пройде на наступний рівень, просто спочатку побачить правильний варіант. Кожен малюнок підписано, тож учень не тільки грається з картинками, а й вивчає назви нових для себе предметів або ж закріплює знання назв вже відомих.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.