Прикметник називає ознаку предмета, відповідаючи на питання «який?» та «чий?», і характеризує описуваний об’єкт. При цьому прикметники можна використовувати як критерій для вибору: за названою ознакою обирати з-поміж кількох предметів той єдиний, який цю характерну рису має. У ході виконання цього завдання дитина робитиме саме це. На екрані перед учнем міститься деталізована та досить якісна ілюстрація, яка зображує кімнату житла. Як і у випадку справжнього приміщення, ця кімната сповнена купою різних деталей та об’єктів. Над малюнком є завдання, де вказано прикметник, який називає певну ознаку. Вона в свою чергу служить критерієм для пошуку певного предмета. З усіх об’єктів, що є на екрані, ця ознака є тільки в одного. Учень має уважно проаналізувати малюнок і за допомогою прикметника знайти даний об’єкт. Коли учень натисне на нього і таким чином виділить потрібний предмет, то перейде на наступний етап завдання, де треба буде робити те ж саме, тільки прикметник, як, власне і інтер’єр кімнати, будуть вже іншими. Попри те, що об’єктів на екрані дійсно багато, ті, які можна виділити, спеціально підсвічуються при наведенні курсора, тож знайти їх буде дуже легко.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.