Більшість іменників можуть бути як в однині, так і в множині. Це граматична категорія, яка властива більшості іменних частин мови і передає кількість предметів, точніше, два варіанти: або називає мий об’єкт один, або їх два і більше. Граматична категорія числа виражається за допомогою закінчення, у більшості випадків це «и». у ході виконання цього завдання дитина познайомиться з граматичною категорією числа, її ознаками та навчиться з ними працювати. На екрані перед учнем є дві групи малюнків. На одному зображено предмет або істоту у однині. Закінчення у цій формі може бути різним в залежності від слова, його роду та інших характерних ознак. Поряд є інший малюнок, де ці ж самі об’єкти вже зображені по двоє чи у більшій кількості. Даний малюнок теж підписано, але слово має інше закінчення – літеру «и», яка виражає множину. У завданні, яке міститься над малюнками, вказано, який з них треба виділити: той, де однина, чи той, де множина. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап, де будуть нові ілюстрації, але на одній з них знову ж таки буде один об’єкт, а на другій – такий самий, але в більшій кількості. Мета цього завдання – дати дитині чітке розуміння категорії числа та того, як вона виражається.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.