Літери як символи, що передають звуки на письмі, мають певний порядок, необхідний для того, щоб швидше їх вивчити та ефективно ними користуватись на практиці. У ході виконання цього завдання дитина буде мати змогу запам'ятати алфавіт української мови. На екрані перед учнем міститься ряд літер. Вони розташовані у алфавітному порядку, на кожному з етапів може бути різний шматочок абетки. Побачивши літери, учень також отримує завдання: знайти та виділити літеру, яка стоїть після (або до – в залежності від завдання до конкретного етапу) того чи іншого буквеного символу. Дитина знаходить вказаний символ і літеру, що міститься поряд з ним, і виділяє її. Після цього учень проходить далі, на наступний етап вправи, де бачить вже інший уривок абетки та нове завдання. Ця вправа може здатись дещо легкою, але насправді її мета полягає не у тому, щоб випробувати дитину. Адже шукаючи ту чи іншу літеру, учень поступово запамʼятовує їхній порядок. А малюнки, виконані у приємній манері, є невеличкою підказкою, бо об'єкти починаються саме тією літерою, яку необхідно знайти.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".