Вміння орієнтуватись у літерах є дуже важливим одразу з декількох причин. По-перше, це дозволяє краще розуміти звʼязок між буквами і словами. А по-друге, допомагає дитині навчитись у майбутньому писати грамотно. На екрані перед учнем міститься малюнок, під яким є назва зображеного предмета. У завданні до вправи міститься конкретна вказівка на те, які саме літери треба знайти. Дитина читає це слово, аналізує, з яких букв воно складається, шукає і виділяє вказані у завданні. Коли учень це робить, то зображення на екрані змінюється. Зʼявляється інше слово, нова ілюстрація та, звісно, вже нові літери треба у цьому слові шукати. Оскільки всі літери зображені різними кольорами, мають цікаву форму (вони витягнуті та великі) і супроводжуються ілюстрацією, така вправа має потужний ігровий аспект. Дитина ніби мандрує по слову у пошуках вказаного символа. Коли ж поступово вона починає робити це все більш впевнено, то може шукати потрібні літери й швидше. Таким чином після перших кількох етапів можна вже продовжувати виконання вправи на час, що тільки стимулює учня і посилює його цікавість до завдання, а також допомагає йому краще запамʼятати цей урок.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає та вміє розрізняти схожі та співзвучні звуки української мови.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".