Словесний наголос виділяє один склад слова. Він промовляється трохи не так, як інші: на ньому робиться акцент, а голосний у ньому звучить трохи довше. У ході виконання цього завдання дитина буде впізнавати наголошений склад на слух. Для цього на екрані перед учнем міститься слово. Воно супроводжується малюнком, на якому зображено обʼєкт, що цим словом називається. Дитина читає дане слово вголос і визначає наголошений склад. В якості підказки учень може натиснути на спеціальну кнопку, після чого почує, як це слово звучить. Після цього дитині залишається тільки виділити наголошений склад. Той, що його голосний звук вимовляється трохи довше від інших. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап вправи. Там треба виконати аналогічне завдання, тільки вже, звісно, з іншим словом. Навіть якщо учень припуститься помилки, він все одно продовжить виконання завдання, просто спочатку побачить правильний варіант. Таким чином, у дитини є змога навчитись на власних помилках.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: вміє знаходити наголошений склад у слові, розуміє, що наголошений склад у слові один, а решта - ненаголошені.