Щоб покращити вміння дитини орієнтуватись у літерах, необхідно використовувати різний формат вправ. У ході виконання цього завдання учень буде співставляти слова за першою літерою. На екрані перед учнем зображено досить багатоскладовий малюнок, центром якого є великий аркуш. Його тримають двоє дітлахів, таких же учнів, як і виконавець завдання. Першим словом, що міститься на аркуші, є те, яке починається з букви, яка буде орієнтиром для учня. Саме з цієї літери мають починатись й інші слова, які треба буде розмістити на цьому полі. Учень читає це слово, а після цього – й усі інші, які знаходяться під малюнком. Знайшовши всі слова, що починаються на ту ж саму літеру (яка також вказана у формулюванні завдання), дитина переміщує їх на аркуш. Коли учень це зробить то перейде до наступного етапу вправи, де побачить аналогічний малюнок, тільки слово-орієнтир, як і всі інші під зображенням, будуть нові. Зміниться також і перша літера. Завдяки цьому завданню учень тренує памʼять, увагу та вміння зосереджуватись.
Учень/учениця: знає та вміє розрізняти схожі та співзвучні звуки української мови.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".