Попри те, що слів в українській мові багато тисяч, літер всього тридцять три. Очевидно, що у різних словах вони повторюються, і значення цих слів визначається саме порядком літер та деякими іншими особливостями (наголосом, контекстом тощо). Зі складами ситуація аналогічна: однакові склади будують зовсім різні за значенням слова, знаходячись у різних позиціях відносно інших складів. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з цим явищем. На екрані перед учнем є два слова. Вони зовсім різні за значенням. Але вони мають одну спільну рису – певний склад, однаковий як у першому, так і в другому слові. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти цей склад і виділити його. Коли дитина це робить, то проходить далі, на наступний етап завдання. Там треба виконати аналогічну дію, але вже з іншою парою слів. Важливо, що обидва слова супроводжуються ілюстраціями, на яких зображено обʼєкти, які ці слова називають. Також привабливості цій вправі надає її оформлення: всі літери зображені у вигляді повітряних кульок, що тільки посилює ігровий аспект завдання.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".