Займенники використовуються для того, щоб вказувати на предмет, не називаючи його (назвою займається якраз іменник), тож кількість займенників, тобто таких специфічних слів-замінників, обмежена. Наприклад, займенник «він» може використовуватись для позначення будь-яких предметів, назва котрих теж чоловічого роду. У ході виконання цього завдання дитина буде підбирати слова для займенника саме за родом. На екрані перед дитиною зображено досить деталізований і масштабний малюнок. Зображено кімнату, де знаходиться велика кількість предметів інтер’єру. Над малюнком міститься завдання, у якому вказано, до якого саме займенника треба підібрати предмет. Особливість вправи в тому, що жоден об’єкт у кімнаті не називається. Натомість дитині треба самостійно пригадати назву всіх об’єктів, знайти той, рід котрого співпадає з родом займенника, і виділити його. Після цього учень проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічну дію, тільки предмети в кімнаті будуть вже інші. Іншим буде й займенник у завданні до етапу вправи.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.