Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа продовжує тему вивчення навколишнього світу через мову. Цього разу увага приділяється темі розпорядку дня. Життя людини будь-якої вікової категорії упорядковане хоча б приблизно за допомогою певного розкладу. Навіть якщо йде мова про людину вже дорослу, яка не ходить до школи, або про людину старшу, яка не встає рано вранці, все рівно певні життєві ритми, а відтак і розпорядок дня, зберігається. У ході виконання цього завдання дитина навчиться більш впевнено визначати послідовність дій згідно з цим розкладом. На екрані перед учнем міститься центральний малюнок, що зображує певну ситуацію. Поряд є зображення учнів, які коментують цю ситуацію. Коментарі можуть бути різними і стосуватись місця дії, того, як часто її слід виконувати тощо. Кожен з учнів має свою думку стосовно цього питання, однак в межах одного рівня саме питання одне. Наприклад, якщо в центрі екрані зображення дівчинки, що чистить зуби, то один учень стверджуватиме, що робити це треба щодня, а інший – щотижня (правий, звісно, перший). Однак, обидва вони обговорюють саме частоту повторення описаної на малюнку дії. Отже, школяр має вибрати правильну відповідь, аби краще зрозуміти особливості розпорядку дня. Учень має пригадати, що саме люди роблять після пробудження, коли треба чистити зуби, коли починаються уроки. Мета – вибрати того з учнів, хто надає правильну відповідь. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап вправи до нового малюнка та інших варіантів. Ця вправа є досить важливою для учня, адже нагадує йому про власний розклад і важливість його дотримування. Крім того, з її допомогою дитині буде простіше орієнтуватись у часі, що теж важливо у житті.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.2
Гра "Що? Де? Коли?"
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися