Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Робота зі словосполученнями складніша, ніж з поодинокими словами. Навіть одне-єдине слово може мати кілька відтінків значення, які розкриваються в залежності від контексту. Словосполучення ж представляє з себе комбінацію значення двох (як мінімум) слів. Відтак визначити, який саме обʼєкт описується відповідним словосполученням, буває не так вже й просто, адже цей предмет має не лише відповідати іменнику, що його називає, а й підходити під опис прикметника. І не слід забувати, що є й словосполучення, які містять інші частини мови. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься саме у підборі предметів до словосполучень. На екрані перед дитиною міститься зображення двох робочих зон. Вони оформлені у цікавому тематичному стилі наприклад, як два кошика для пікніка. Під ними є предметний ряд, що містить досить велику кількість різноманітних елементів. Ці дві робочі зони підписано – над кожною є своє словосполучення. Дитина вивчає обʼєкти під ними, після чого переміщує їх до робочих зон так, аби вони підходили під опис. Наприклад, лимони, апельсини, ананаси – до кошика, який підписано словосполученням «соковиті фрукти», адже всі ці предмети дійсно належать до фруктів і є соковитими, хоча кожен називається по-своєму і відрізняється від інших. Учень має розподілити предмети, користуючись своїм знанням їхніх назв та особливостей. Коли дитина робить це з усіма предметами під робочими зонами, то проходить на наступний етап вправи. Це завдання не лише допомагає дитині зрозуміти, як використовувати словосполучення для диференціації предметів за описанням, а й демонструє, що навіть різні предмети можна групувати за певними спільними ознаками.

Теги

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.7
Підбираємо малюнки до словосполучень
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися