Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Слова формуються різними способами. Додавання окремих морфем – лише один з них. Іноді можливо скласти разом два корені, тобто два лексичні ядра, і тоді зʼявиться слово, що поєднає в собі значення обох перших слів. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься саме у цьому. На екрані перед учнем міститься зображення того чи іншого обʼєкта, який треба охарактеризувати або назвати. Здебільшого слова, які поєднують два корені, є якраз або прикметниками, або іменниками. Один з коренів вже є. Інший треба додати, але який? Варіантів є кілька: ці корені розкидані навколо. Кожен супроводжується малюнком, який підкреслює значення цього слова. У завданні ж сформульовано, яким це слово має бути, що воно має означати. Дитина по черзі підставляє на порожнє місце кожен корінь і розуміє, який з них використовувати доречніше за інші. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання. Важливо, що обʼєднання двох коренів для творення нового слова може приймати різні форми, але у цьому випадку йде мова про слова, між головними частинами яких міститься дефіс. Учень працює саме з ними, відтак добре вивчає, як виглядає перший корінь, на які літери він закінчується перед дефісом, як приєднується до нього другий корінь тощо. Ця вправа є першим досвідом словотворення для дитини, коли йде мова про роботу саме з двокореневими словами, тому було вирішено зробити обʼєктами роботи саме слова, які розділяються дефісом – для кращої ілюстрації того, що частини слова містять два лексичні центри.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.6
Робимо з двох слів одне
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися