Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Звуки в українській мові мають кілька рівнів диференціації, і перший, головний, дає можливість розділити їх на дві великі групи: голосні та приголосні. Голосні звуки (а їх меншість) відрізняються від інших тим, що при їхньому творенні використовується тільки голос. Тому для того, щоб вимовити голосний звук, необхідно просто використати силу голосових звʼязок, а відмінності між ними криються здебільшого у положенні губ. Приголосних більше, адже вони творяться не лише голосом, а й шумом, пропорції яких змінюються в залежності від випадку. Інструментів для їхнього творення більше – не лише губи, а й зуби, язик тощо. Проте всі ці розбіжності є здебільшого академічними – їх вивчає фонетика. На практиці ж відрізнити приголосний звук від голосного можна за наступним критерієм: голосний звук можна протягнути стільки, скільки вистачить дихання, і при бажанні його звучання залишиться незмінним від першої секунди відтворення і до кінця. Приголосні ж змінюються – їх  теж можна тягнути, але спочатку відтворення вони звучать не так, як потім. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься відрізняти ці звуки. На екрані перед учнем міститься зображення кількох різних обʼєктів. Біля кожного малюнка є звукова кнопка. Натиснувши на неї, дитина почує відповідне слово. По різні сторони від групи предметів є дві області. Дитина має розподілити ілюстрації згідно з підписами до цих областей: в одну перемістити ті, які починаються на голосний звук, а в іншу – ті, чий перший звук є приголосним. Учень може зробити це просто по памʼяті, знаючи, як звучать назви цих предметів. Якщо ж з цим є складнощі, то можна скористатись звуковою кнопкою, яка є головною підказкою для дитини.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.5
Розрізняємо голосні і приголосні
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися