Важко знайти тему, яка б представляла для дитину більший інтерес, ніж жива природа, тварини та птахи. Це повʼязано і з тим, що дитина рідко коли може віч-на-віч зустрітись з представниками фауни, а також з тим, що велике різноманіття створінь природи викликає природну цікавість у дітей. У ході виконання цього завдання учень закріпить навички розподілення слова на склади, працюючи саме з цим специфічним пластом лексики. Як відомо, учень може зберігати концентрацію тільки тоді, коли завдання є для нього цікавим, з чим і повʼязаний такий концепт даної вправи. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься зображення тих чи інших тваринок та птахів. На відміну від попередніх завдань малюнок на кожному етапі не один – їх відразу кілька. Кожна ілюстрація деталізована та якісна, образи тварин мають цікаве оформлення, вони виглядають як персонажі казок – добрі, милі, цікаві. Кожний малюнок підписано назвою цієї істоти. Слово-назва вже розділена на склади. Всі назви розділені неправильно, окрім однієї. Учень має вивчити малюнки, зрозуміти, яке слово розділили на склади правильно, і виділити його. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, проте набір тварин та птахів буде іншим. Таке різноманіття теж посилює цікавість дитини до вправи. Таким чином на кожному етапі учень працюватиме не з одним словом, а з цілим набором, поступово вивчаючи принципи розподілення слів на склади.
Учень/учениця:
- ділить дво-, трискладові слова на склади;
- вимовляє та\або розрізнює на слух вимовляння слів по складах;
- відрізняє правильний поділ слів на склади від неправильного.