Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Як вже знає дитина, використання прийменників вимагає від сусідніх самостійних слів, з якими вони повʼзяані, певної форми. Цього разу учень знову опрацьовуватиме дану тему, але не вписуючи закінчення для вже готового слова, а вибираючи один з кількох його варіантів. На екрані перед учнем міститься словосполучення – нове для кожного наступного рівня завдання. У ньому є прийменник, що також змінюється при переході на новий етап вправи. Отже дитина аналізує словосполучення, яке незавершеним, адже у ньому бракує одного з головних компонентів, тобто одного із значущих слів. Варіанти для доповнення фрази містяться під нею. Це різні граматичні форми лексично одного й того самого слова. Дитина має вибрати той, який підходить і за сенсом, і для поєднання із прийменником. Дуже важливо, аби дитина розуміла, за яким принципом змінюються ці слова. Справа в тому, що у більшості випадків ці форми мають різні відмінки. Таким чином через вивчення прийменників дитина знайомиться також із ще однією граматичною категорією іменних частин мови, тобто з відмінками. Вони якраз і мають уточнювати стосунки, котрі є між обʼєктами, що називаються або описуються цими словами. Отже дитина вибирає слово у правильному відмінку, порівнюючи його з усіма іншими і задаючи правильну форму питання. Коли учень робить свій вибір і доповнює словосполучення, то проходить на наступний етап до нового подібного завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.6
Вибираємо правильну форму слова
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування