Опрацьовуючи тему сприйняття усного тексту, дитина має виконувати завдання різного формату, щоб дійсно закріпити своє вміння працювати з цією формою мови. У ході виконання даного завдання дитина тренуватиметься підбирати текст до малюнка, маючи кілька варіантів. На екрані перед учнем міститься ілюстрація – нова для кожного наступного етапу вправи. Вона дуже якісна: глибока, обʼємна, з перспективою, багатьма різноманітними образами, різними діями та фоном. Вивчати цей текст детально цікаво саме по собі. Біля малюнка є кілька звукових кнопок. Натиснувши на кожну з них по черзі, учень почує інший текст. Деякі з них зовсім несхожі, інші – відрізняються у деталях. Так чи інакше, це три різні тексти, і лише один з них дійсно підходить до даного малюнка, оскільки у ньому співпадає місце, дія, персонажі та інші елементи. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вибрати, до якого саме тексту цей малюнок підходить в якості ілюстрації. Коли учень опрацьовував тему текстів, він вже виконував подібні завдання з писемним форматом, але цього разу треба зробити це вже з усним. Це складніше, адже учню доведеться бути уважним до кожного тексту та порівнювати їх між собою після прослуховування. Однак, завдяки тому, що повторювати текст можна стільки разів, скільки треба (одне натискання – одне відтворення аудіо файлу, тому натискати на кнопки треба по черзі), виконання вправи стає досить простим. Завдяки цьому завданню тренується вміння дитини співзіставляти усний мовний ряд з візуальними образами.
Учень/учениця:
- вибирає із запропонованих потрібний заголовок до тексту підручникового типу;
- визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень);
- виявляє межі речень за графічними орієнтирами.
Учень/учениця:
- слухає і розуміє усне висловлювання обсягом 70-90 слів; фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень (2-4) у тексті; кількість слів у реченні без прийменників, сполучників, займенників (до 4 слів);
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії із опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, опорні слова, словосполучення).
Учень/учениця:
- виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.