Вміння аналізувати зовнішній вигляд тих чи інших предметів навколишнього середовища є важливим для орієнтації у світі та використання у повсякденному житті. Ця вправа присвячена тренуванню вміння учня аналізувати зовнішність тварин, які завжди є особливо цікавими для дитини. На екрані учень бачить двох тварин, які мають певні риси, що можна назвати протилежними. Наприклад, лисичку з круглими та маленькими вушками та зайчика з вухами, звісно, довгими. Над малюнком є завдання, у якому мається конкретна вказівка на те, з якою саме твариною треба виконати певну дію (наприклад, посадити на пеньок). У цій вказівці не називається сама жива істота. Натомість там вказано саме цю характерну ознаку. Дитина вибирає вірне звірятко, виконує певну дію, після чого переходить до наступного етапу вправи. Навіть якщо учень допустить помилку, то все рівно продовжить виконання вправи, але вже після того, як побачить вірний варіант, який буде вибілено на екрані замість хибного. На наступному рівні учень бачить інших звірів з інакшими протилежними ознаками. Це завдання допомагає ліпше аналізувати певні риси предметів, розвиваючи увагу та спостережливість.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.