Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Розуміння простої мови. Знання мови. Вивчення нових слів та їх використання.
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Cлухання та розуміння усного мовлення. Читання. Письмо. Говоріння.
Учень/учениця: розрізняє великі та маленькі літери.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.