Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Стандарти
Наші програми повністю покривають усі вимоги як українських, так і міжнародних стандартів
Малюки
3-4 роки
Стандарти з цього рівня:
Мова
Розуміння простої мови. Знання мови. Вивчення нових слів та їх використання.
CCSS.ELA-LITERACY.L.K.4
Завдання в цій тематиці:
-
Скільки слів у реченні
-
Обери малюнок з трьома словами
-
Де менше слів?
-
Знайди власну назву в реченні
-
Знайди число у реченні
-
Знайди в реченні слово, що є на картинці
-
Склади з літер слово
-
Встановити відповідність між малюнком і словом
-
Знайди предмет у реченні
-
Розпізнавання їжі
-
Розпізнавання овочів та зелені
-
Розпізнавання фруктів та ягід
-
Гра "Художник"
-
Розпізнавання диких тварин
-
Розпізнавання домашніх та свійських тварин
-
Розпізнавання іграшок
-
Розрізняємо живе та неживе
-
Розпізнавання меблів та предметів інтер'єру
-
Розпізнавання посуду та предметів кухні
-
Розпізнавання транспорту
-
Розпізнавання предметів особистої гігієни
-
Розпізнавання одягу та особистих речей
-
Гра "Розпізнай предмет за кольором"
-
Розпізнавання персонажів і предметів казок
-
Знаходимо спільну назву
-
Описуємо картинку з дією одним словом
-
Розрізняємо сидіти/стояти/лежати
-
Розрізняємо емоції
-
Співставляємо слово і картинку з дією
-
Предмети та дії
-
Тварини та дії
-
Транспорт та дії
-
Продовжуємо віршик
-
Підбери картинку до ознаки
-
Ознаки тварин
-
Риси характеру та емоції
-
Форма
-
Колір
-
Протилежні ознаки тварин
-
Протилежні ознаки їжі
-
Антоніми-розташування
-
Протилежні дії
-
Знайди пару
-
Заміни вислів одним словом
-
Обери два зображення, які означають одну дію
-
Викресли зайве слово
-
Вчимо слова "зверху"/"знизу"
-
Вчимо слова ліворуч/праворуч
-
Вчимо слова всередині/ззовні
-
Вчимо слова нижче/вище
-
Вчимо слова "вище/нижче" (зріст)
-
Вчимо слова близько/далеко
-
Що відбувається на малюнку?
-
Доповнити речення третім словом
-
Поєднання слів за спільною ознакою
-
Підбери до загадки відповідь-малюнок
-
Віршовані загадки
-
Скороговорки
CCSS.ELA-LITERACY.L.K.6
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Завдання в цій тематиці:
-
Розпізнавання меблів та предметів інтер'єру
-
Розпізнавання посуду та предметів кухні
-
Розпізнавання транспорту
-
Розпізнавання предметів особистої гігієни
-
Розпізнавання одягу та особистих речей
-
Розпізнавання персонажів і предметів казок
-
Знаходимо спільну назву
-
Описуємо картинку з дією одним словом
-
Розрізняємо сидіти/стояти/лежати
-
Розрізняємо емоції
-
Співставляємо слово і картинку з дією
-
Предмети та дії
-
Тварини та дії
-
Транспорт та дії
-
Продовжуємо віршик
-
Підбери картинку до ознаки
-
Ознаки тварин
-
Риси характеру та емоції
-
Форма
-
Колір
-
Протилежні ознаки тварин
-
Знайди пару
-
Заміни вислів одним словом
-
Обери два зображення, які означають одну дію
-
Викресли зайве слово
-
Доповнити речення третім словом
-
Підбери до загадки відповідь-малюнок
-
Віршовані загадки
-
Скороговорки
Мовленнєва змістова лінія
Cлухання та розуміння усного мовлення. Читання. Письмо. Говоріння.
CCSS.ELA-LITERACY.L.K.1.a
Учень/учениця: розрізняє великі та маленькі літери.
Завдання в цій тематиці:
CCSS.ELA-LITERACY.L.K.1.b
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Завдання в цій тематиці:
-
Розпізнавання їжі
-
Розпізнавання овочів та зелені
-
Розпізнавання диких тварин
-
Розпізнавання іграшок
-
Розрізняємо живе та неживе
-
Розпізнавання меблів та предметів інтер'єру
-
Розпізнавання посуду та предметів кухні
-
Розпізнавання транспорту
-
Розпізнавання предметів особистої гігієни
-
Розпізнавання одягу та особистих речей
-
Розпізнавання персонажів і предметів казок
-
Знаходимо спільну назву
-
Описуємо картинку з дією одним словом
-
Розрізняємо сидіти/стояти/лежати
-
Розрізняємо емоції
-
Співставляємо слово і картинку з дією
-
Предмети та дії
-
Тварини та дії
-
Транспорт та дії
-
Продовжуємо віршик
-
Знайди пару
-
Заміни вислів одним словом
-
Викресли зайве слово
-
Підбери до загадки відповідь-малюнок
-
Віршовані загадки
-
Скороговорки
-
Вибір співзвучної пари
-
Вибір співзвучного слова-картинки до слова
-
Визначаємо слово, що не римується
CCSS.ELA-LITERACY.L.K.2.c
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.
Завдання в цій тематиці:
-
Вчимо голосні
-
Вчимо дзвінкі приголосні
-
Вчимо глухі приголосні
-
Вказуємо на почуті літери
-
Знайди почуті літери в абетці
-
Визначаємо першу літеру слова
-
Додаємо першу літеру до слова
-
Вчимо маленькі літери
-
З’єднуємо звук і літеру
-
Знайомимось із голосними
-
Знаходимо голосні в таблиці
-
Асоціації голосних із предметами
-
Визначення голосної, що є у слові
-
Впіймай слово
-
Голосні я, ю, є, ї у словах
-
Знаходимо знайомі літери у словах
-
Знаходимо літери в середині слів
-
Знайомимось із приголосними
-
Знаходимо приголосні у таблиці
-
Перетягни літеру, щоб утворилося слово
-
Знаходимо почуті літери в абетці
-
Виділяємо зайві приголосні
-
Знаходимо задані літери у словах
-
Слова, що містять однакові та різні приголосні
-
З'єднай звук і приголосну літеру
-
Знайди приголосні, які є в даному слові
-
Асоціації приголосних із предметами
-
Розпізнаємо першу літеру слова
-
Знаходимо однакові слова за початковими літерами
-
Знайди літеру в слові
-
Знаходимо однакові літери в середині та кінці різних слів
-
Виділяємо слова з певною літерою
-
Якою літерою відрізняються слова
-
Складаємо слово за прикладом
-
Склади з літер слово
CCSS.ELA-LITERACY.L.K.5.a
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.
Завдання в цій тематиці:
-
Розпізнавання їжі
-
Розпізнавання овочів та зелені
-
Розпізнавання фруктів та ягід
-
Розпізнавання диких тварин
-
Розпізнавання домашніх та свійських тварин
-
Розпізнавання іграшок
-
Розрізняємо живе та неживе
-
Розпізнавання меблів та предметів інтер'єру
-
Розпізнавання посуду та предметів кухні
-
Розпізнавання транспорту
-
Розпізнавання предметів особистої гігієни
-
Розпізнавання одягу та особистих речей
-
Розпізнавання персонажів і предметів казок
-
Знаходимо спільну назву
-
Їстівне/неїстівне
-
Розмір
-
Розташуй картинки у логічній послідовності
-
Тварини та їхні діти
-
Прибери зайве
-
Хто що їсть?
CCSS.ELA-LITERACY.L.K.5.b
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.
Завдання в цій тематиці:
Математика
Українська мова
