Смак є характеристикою їстівних предметів. Існує багато різних типів смаку, які може відрізнити людина. Всі вони мають свої назви у мові: солодке, гірке, кисле, солоне – і це далеко не повний список. У ході виконання цього завдання дитина не просто обирає обʼєкти за смаком, а ще й має зробити це від протилежного. Тобто у кожному рівні вправи міститься малюнок двох страв. У завданні, що пишеться над зображенням, міститься вказівка, якого смаку страва має не бути. Тобто, якщо потрібно знайти і обрати несолодку страву, то між яєчнею та тортом дитина має обрати яєчню. Після того, як учень робить свій вибір, він має виконати певну дію, скажімо, пригостити нею персонажа, зображеного поряд зі столом, на якому були ці страви. Після цього учень переходить до наступного рівня вправи, де бачить на екрані вже інші страви та іншу вказівку про те, якого смаку має не мати потрібна їжа. Це завдання не тільки допомагає дитині краще оволодіти заперечувальними конструкціями, а й розширює словниковий запас. Всі малюнки страв мають докладну деталізацію та приємний стиль зображення, тож учень впізнає кожну страву та їжу.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.