Учень раніше вже виконував завдання, в ході роботи над якими треба відновити неповний елемент. Наприклад, вписував чи вибирав серед варіантів правильну букву для слова, де одна була пропущена. Цього разу дитина робитиме приблизно те саме, але вже працюючи на рівні складів. Зазвичай склад – не одна літера, а кілька, тож, якщо у слові пропущено цілий склад, здогадатись про його первинне значення важче. Навіть без одного складу більшість слів перетворюється на звичайний набір літер. У такому випадку на допомогу приходить візуальний компонент: на кожному етапі учень працюватиме з іншим неповним словом, але разом з цим кожне з них супроводжує своя ілюстрація. На малюнку зображується те, що цим словом називається. Таким чином, дитині простіше здогадатись, з яким словом цього разу вона має справу. Наступний крок – вписати у порожню область правильний склад. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап. Рух між рівнями розвиває відчуття слова, допомагає дитина напрацювати інстинктивне розуміння мови і, що і є метою завдання, розвиває вміння працювати з окремими складами. Окрім візуального компоненту в якості підказки є також звуковий. Під кожним словом є активна кнопка. Коли дитина на неї натисне, то почує слово у правильному, тобто завершеному вигляді. Якщо учень більше опирається на візуальні образи, користуватись цією підказкою не обовʼязково. На кнопку варто тиснути тільки тоді, коли дитина дійсно не змогла здогадатись, з яким словом працює.
Учень/учениця поділяє на склади слова з двох – трьох складів, поєднує окремі звуки (2-4) у склад відповідної структури.
Учень/учениця правильно друкує слова, вимова і написання яких збігаються.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця читає і друкує слова по літерах, спираючись на знання з фонетики та орфографії.