Учень/учениця вміє друкувати великі та маленькі літери
Стандарти
Вимоги до мови
Володіння основами граматики та їх використання під час написання чи розмови. Демонстрація розуміння загальних принципів вживання великої літери, норм пунктуації та орфографії під час написання слів/словосполучень/речень.
-
Друкуємо спільну літеру
-
Гра "Ремонтуємо слова"
-
Сортуємо літери
-
Друкуємо літеру
-
Вивчаємо дж/дз
-
Знаходимо зайве
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
-
Друкуємо спільну літеру
-
Вказуємо на склад
-
Вказуємо на слова з певною кількістю складів
-
Розташовуємо склади в правильному порядку
-
Утворюємо слово зі складів
-
Порівнюємо кількість складів у словах
-
Обираємо наголошений склад
-
Створюємо схему слова
-
Ставимо наголос у слові
-
Сортуємо слова за наголосом
-
Знаходимо зайве
-
Чарівні слова
-
Слова навпаки
-
Складаємо нові слова
-
Перетворюємо слова
-
Доповнюємо слово
-
Кросворд
-
Розгадуємо ребуси
-
Гра "Підбери малюнок"
-
Обираємо предмет
-
Знаходимо відповідність
-
Знаходимо предмети в реченні
-
Виправляємо помилку в реченні
-
Вгадуємо предмет
-
Велика літера у власних назвах
-
Істоти/неістоти в реченні
-
Істоти/неістоти за властивостями
-
Предмети навколо нас
-
Перетворення однини на множину
-
Будуємо слова з цегли
-
Збираємось у подорож
-
Вибираємо предмети
-
Знаходимо предмети
-
Розрізняємо займенники
-
Вписуємо займенник
-
Утворюємо слово
-
Чий предмет?
-
Відгадуємо загадки
-
Підбираємо правильне дієслово
-
Відгадуємо предмет за діями
-
Вивчаємо професії
-
Вгадуємо предмет за ознакою
-
Знаходимо посилену ознаку в загадках
-
Дописуємо закінчення
-
Доповнюємо слово
-
Від одного до п'яти
-
Складаємо словосполучення
-
Описуємо зображення
-
Утворюємо речення з поданих слів
-
Знайомимось з квітами віночка
-
Вивчаємо навчальне приладдя
-
Рослинний світ: квіти
-
Побут у нашому житті
-
Меблі в наших кімнатах
Учень/учениця використовує особові, присвійні та неозначені займенники.
-
Ставимо питання до малюнка
-
Гра "Хто/що"
-
Розрізняємо займенники
-
Вписуємо займенник
-
Утворюємо слово
-
Чий предмет?
-
Доповнюємо речення займенником
-
Відгадуємо загадки
-
Вибираємо правильну форму звертання
-
Відгадуємо займенник за поясненням
-
Вивчаємо професії
Учень/учениця доцільно вживає дієслова, щоб передати події минулого, теперішнього чи майбутнього.
-
Знаходимо предмети в реченні
-
Встановлюємо відповідність
-
Підбираємо правильне дієслово
-
Знаходимо дію в реченні
-
Знаходимо дію
-
Перетворюємо предмет на дію
-
Відгадуємо предмет за діями
-
Поведінка у громадських місцях
-
Мої вчинки
-
Вибираємо дію за питанням
-
Цей цiкавий транспорт
-
Куди пiти у вихiдний?
-
Що дарує кожний місяць
-
До казки на гостини
-
Дописуємо закінчення
-
Доповнюємо слово
-
Розташовуємо предмети за описом
-
Дієслівні словосполучення
-
Вибираємо слова, протилежні за значенням
-
Описуємо зображення
-
Утворюємо речення з поданих слів
Учень/учениця використовує загальновживані та присвійні прикметники.
-
Гра "Підбери малюнок"
-
Вгадуємо предмети за спільною ознакою
-
Знаходимо предмети в реченні
-
Ознаки сезонів
-
Розрізняємо тварин за кольором
-
Розрізняємо предмети за матеріалом
-
Вибираємо тварин за спільною ознакою
-
Вибираємо картинки за спільною ознакою
-
Вгадуємо предмет за ознакою
-
Вибираємо ознаки за формою
-
Розташовуємо картинки відповідно до ознак
-
Знаходимо ознаки в реченні
-
Вписуємо колір
-
Розташовуємо малюнки відповідно до написів
-
Ремонтуємо машину
-
Вставляємо посилену ознаку в речення
-
Знаходимо посилену ознаку в загадках
-
Вибираємо слова за змістом
-
Складаємо словосполучення
-
Порівняння за ознакою
-
Вибираємо слова, однакові за значенням
-
Описуємо зображення
-
Утворюємо речення з поданих слів
Учень/учениця вживає найвідоміші сполучники.
-
Знаходимо слово, яке сполучає ознаки, дії чи предмет
-
Вписуємо сполучник
-
Вибираємо сполучник
-
Виправляємо помилку
-
Складаємо казку
Учень/учениця використовує прийменники та вміє вводити їх у синтаксичні конструкції.
Учень/учениця створює та поширює різними частинами мови розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.
-
Розташовуємо слова у реченні
-
Виправляємо помилку в реченні
-
Велика літера у власних назвах
-
Ставимо питання до малюнка
-
Істоти/неістоти в реченні
-
Істоти/неістоти за властивостями
-
Однина/множина в приказках та прислів'ях
-
Доповнюємо речення займенником
-
Відгадуємо загадки
-
Знаходимо дію в реченні
-
Мої вчинки
-
Цей цiкавий транспорт
-
Куди пiти у вихiдний?
-
Що дарує кожний місяць
-
До казки на гостини
-
Знаходимо ознаки в реченні
-
Вставляємо посилену ознаку в речення
-
Знаходимо посилену ознаку в загадках
-
Коли це буває
-
Як часто це трапляється
-
Вивчаємо частини доби
-
Що за чим
-
Цікаве про тварин
-
Знаходимо слово, яке сполучає ознаки, дії чи предмет
-
Вписуємо сполучник
-
Виправляємо помилку
-
Складаємо казку
-
Словосполучення в реченні
-
Утворюємо речення з поданих слів
-
Визначаємо кількість слів у реченні
-
Складаємо речення з пар слів
-
Знаходимо речення серед поданих записів
-
Знаходимо зайві слова у реченні
-
Вибираємо питальне реченя
-
Вибираємо спонукальне речення
-
Закінчуємо прислів'я
-
Доповнюємо речення словами
-
Рослинний світ: квіти
Учень/учениця використовує зміну закінчень у слові, щоб утворити множину іменника, узгодити між собою слова в словосполученнях і реченнях.
-
Предмети навколо нас
-
Перетворення однини на множину
-
Однина/множина в приказках та прислів'ях
-
Будуємо слова з цегли
-
Збираємось у подорож
-
Розрізняємо займенники
-
Чий предмет?
-
Підбираємо правильне дієслово
-
Вивчаємо професії
-
Допомагаємо знайти предмет
-
Дописуємо закінчення
-
Доповнюємо слово
-
Розташовуємо предмети за описом
-
Від одного до п'яти
-
Ввічливі словосполучення
-
Складаємо словосполучення
-
Дієслівні словосполучення
-
Порівняння за ознакою
-
Словосполучення в реченні
Учень/учениця читає і друкує слова по літерах, спираючись на знання з фонетики та орфографії.
-
Доповнюємо слова
-
Друкуємо спільний склад
-
Знаходимо слово
-
Слова навпаки
-
Вгадуємо предмет
-
Вписуємо займенник
-
Доповнюємо речення займенником
-
Вписуємо колір
-
Як буває
-
Цікаве про тварин
-
Ввічливі словосполучення
Знання мови
Розширення словникового запасу.
Учень/учениця використовує контекст речення як ключ до значення слова або фрази; використовує загальновживані префікси/суфікси як ключ до значення слова.
-
Перетворюємо слова
-
Доповнюємо слово
-
Знаходимо близький за значенням вислів
-
Складаємо вислів
-
Знаходимо вислів з протилежним значенням
-
Гра "Збери віночок"
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).
-
Знаходимо зайве
-
Перетворюємо слова
-
Доповнюємо слово
-
Розгадуємо ребуси
-
Гра "Підбери малюнок"
-
Вгадуємо предмети за спільною ознакою
-
Вибираємо зайве
-
Сортування істот / неістот
-
Вибери істоти/неістоти за питанням
-
Гра "Хто/що"
-
Гра "Істота чи неістота"
-
Предмети навколо нас
-
Перетворення однини на множину
-
Однина/множина в приказках та прислів'ях
-
Будуємо слова з цегли
-
Збираємось у подорож
-
Вибираємо предмети
-
Утворюємо слово
-
Доповнюємо речення займенником
-
Вибираємо правильну форму звертання
-
Відгадуємо займенник за поясненням
-
Підбираємо правильне дієслово
-
Перетворюємо предмет на дію
-
Відгадуємо предмет за діями
-
Ознаки сезонів
-
Розташовуємо малюнки відповідно до написів
-
Ремонтуємо машину
-
Куди потрапить герой
-
Що за чим
-
Цікаве про тварин
-
Виправляємо помилку
-
Складаємо словосполучення
-
Розташовуємо малюнок відповідно до слів
-
Вибираємо слова, однакові за значенням
-
Вибираємо слова, протилежні за значенням
-
Описуємо зображення
-
Складаємо речення з пар слів
-
Закінчуємо прислів'я
Учень/учениця виконує певні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.
